Kampaně pro značky

Marketingové kampaně pro značky

Připravíme prezentaci vaší značky v návaznosti na outdoorové aktivity a trávení volného času na horách nebo v přírodě.

V Alpách vytváříme prezentace pro významné mezinárodní značky z automobilového průmyslu, financí, ale i pro lokální značky z potravinářského průmyslu apod.

V zimní sezóně mají Alpy potenciál až 200 milionů denních lyžařů, ve středoevropských horách to je 20 milionů denních lyžařů (počet denních lyžařů se určuje jako počet návštěvníků areálu vynásobených dny, kolik v areálu strávili). Lyžaři zpravidla představují movitější cílovou skupinu a tedy představují zajímavou cílovou skupinu pro značky se prémiovým zbožím. Cílovou skupinu lze podle typu areálu omezit i např. na rodiny s dětmi, nadšence adrenalinových sportů, podle země původu apod. Reklama v lyžařském areálu je vždy spojena s pozitivní emocí. Lyžař se přijíždí do areálu bavit, vhodně navržená reklamní kampaň lyžaře neobtěžuje a může mu zpříjemnit pobyt.

Na rozdíl od bilboardů u silnice nebo ve městech, mají reklamní poutače v areálech významně vyšší dopad. Navíc lze tradiční média (bilboardy, plakáty, polepy) vhodně doplnit digitálními médii a významně tak zvýšit dopad. Digitální média jsou také vhodná pro sběr kontaktů a zpětné vazby od potenciálních klientů.

Současně také roste význam letní sezóny na horách.  Z důvodu nedostatku sněhu je zimní sezóna kratší, ale mnoho turistů jezdí na hory i v létě. Některé areály dokonce vykazují v posledních větší návštěvnost v létě než v zimě.

Ve střední Evropě se zaměřujeme především na české, slovenské a polské hory, můžeme vám ale připravit i kampaň v Alpách.

Marketingové kampaně vždy připravujeme na míru konkrétní značce, vhodný mix tradičních a digitálních medií vytváří s ohledem na typ produktu, profil cílové skupiny a aktuálních technologických možností.

Neváhejte se na nás přímo obrátit, rádi připravíme marketingovou prezentaci na horách právě pro Váš produkt.